ملکه بانو

مادرها در قلب پسرانشان ملکه ای هستند که هیچ زنی در هیچ جای دنیا جای آنها را نخواهد گرفت.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

غذای جدید

یکی از اهداف سال جدیدم این بود که حداقل ماهی یه غذای جدید درست کنم. قبل از این کوکوی مرغ به لیست غذاییمون اضافه شد. دیشب دومین غذای جدید امسال رو درست کردم: ناگت مرغ. خودم که زیاد نپسندیدم، ولی بقیه خانواده استقبال کردند.

آقای پادشاه و شاهزاده عزیز علاقه چندانی به مرغ ندارن. منم تا به استیصال نرسیم یا مهمون نداشته باشیم، مرغ درست نمی کنم. اما امان از وقتی که مرغ اضافه بیاد، حالا یا از مهمونی خودمون یا جایی بهمون مرغ بدن. می موندم چه کنم! اینه که اولین تلاش هایم برای درست کردن غذای جدید به مرغ ختم شد. باشد که رستگار شویم.
۲ نظر
ملکه بانو

شربت سکنجبین

شربت سکنجبین درست کردم، گویا نعناش زیاد شده؛ طعمش زیادی مشهود و اذیت کننده است. راه حلی برای بهبودش دارید؟

با شربت ساده مخلوطش کردم ولی اونقدرها بهبود حاصل نشد!

۰ نظر
ملکه بانو

بازی با آرد

امروز شدیییییییییدا  از غرهای شاهزاده خسته شدم. این شد که کلی آرد ریختم توی لگن حمام تا بچه ها آرد بازی کنند و کمی دست از سر من بردارن. نتیجه این که حدود یک ساعت و نیم به آرد بازی، جمع کردن آردها، تمیز کردن حمام، آب بازی و در آخر حمام و لباس پوشیدن اختصاص داده شد. تجربه خوبی بود!

اگه بازی خوب مشابهی می شناسید ممنون میشم بگید.

۶ نظر
ملکه بانو

پارک

امروز استارت پارک بردن بچه ها رو زدم. ان شاء الله که مستدام باشد

۱ نظر
ملکه بانو

تولد

و امروز تولد سی و چهارمین سالگرد تولد آقای همسر!

۲ نظر
ملکه بانو

زن دوم

زن دوم مقوله پربحثیه.
من به خاطر ضعف هایی که خودم و همسرم داریم، به خاطر حسادتی که خودم دارم و مطمئنم نمی توانم زن دیگری را در کنار همسرم تحمل کنم و عدم توانایی احتمالی همسرم به خاطر رعایت عدالت میان من و زنی دیگر، دوست ندارم همسرم زن دومی داشته باشد.
اما اصلا و ابدا مخالفتی با حکم چند همسری آقایان ندارم که اگر خدا وضعش کرده حتما مصالحی داشته که من باخبر یا بی خبر، صلاحیت اعتراض در مقابلش را ندارم.
۱ نظر
ملکه بانو

دعا

یکی از اساتیدمون می گفت: اگه توفیق کار خیری نصیبتون میشه یا خصوصیت نابی دارید، به خودتون غره نشید، شاید این توفیق به خاطر دعای یکی از اجدادتون نصیبتون شده.

دعا برای نسل و ذریمون تا قیامت رو در این ساعات باقیمانده از ماه مبارک از دست ندیم.

۲ نظر
ملکه بانو