ملکه بانو

مادرها در قلب پسرانشان ملکه ای هستند که هیچ زنی در هیچ جای دنیا جای آنها را نخواهد گرفت.

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

من می توانم

دیروز تصمیم گرفتم اعتیادم رو به رمان خوندن ترک کنم.
خیلییییییییی سخته ترک چیزی که چیزی حدود 5 سال همدم روزها و شبای تنهاییا و داغونیات باشه، اونم در روزهایی که حالم شدیدا خرابه. اما دلم میخواد این بار دردش رو تحمل کنم تا وقتی تمام مخدرش از خونم پاک شه. تا روزی که موقع حال بدم ناخودآگاه دست و دلم نره سمت رمان و ساعت ها از عمر باارزشم صرف خوندن اون نشه.
۲ نظر
ملکه بانو

حالم خوب نیست، اصلا و ابدا

گاهی اوقات یه جمله کل انرژیت رو از بین می بره، انگیزت رو نابود می کنه، همه ذهنیتی که از پیشرفت داشتی رو هم به فنا میده.

۵ نظر
ملکه بانو

آخه 9 میلیون؟!!

دوست دارم یکی از این مدارس غیردولتی که میلیون میلیون شهریه میگیرن برای کلاس اولشون، یه ریزهزینه بدن ببینم چقدر از این میلیون ها رو خرج مدرسه و بچه ها می کنن!

۵ نظر
ملکه بانو

چگونه گناه نکنیم؟

بر شما باد به گوش دادن چند باره "چگونه گناه نکنیم" آقای رائفی پور.

۱ نظر
ملکه بانو

...

از اون روزی که با خودم قرار گذاشتم اگه کسی چیزی گفت که با اطلاعات قبلی من تفاوت داشت، فکر نکنم اشتباه می کنه؛ کلی چیز جدید یاد گرفتم.

۱ نظر
ملکه بانو

کتاب

ذخیره کتاب پسرا تمام شده و من نمی دونم امسال آیا خواهم توانست به نمایشگاه کتاب برم و خوراک یه سال بچه ها رو تامین کنم یا نه!
۷ نظر
ملکه بانو

سفر ما

روز جمعه صبح پدر و پسرا رو بیدار کردیم که بریم کاشان. رفتیم دنبال مامان اینا سوارشون کردیم که راه بیفتیم که ماشین بازی دراورد و تا درست شه شد نزدیک ظهر و ما از کاشان رفتن افتادیم. نمی دونم چرا قسمت نیست ما کاشان رو ببینیم!!

این شد که رفتیم قم. خیلی خوب بود. بعد از سال ها تونستم به راحتی مقابل ضریح خانم بشینیم و نفس بکشم. عالی بود. انگار توی بهشت داری نفس می کشی.

قمیای عزیز لطفا هر بار میرید حرم یه سلامی از طرف من بدید لطفا.


۴ نظر
ملکه بانو